12 hodin LeBrno I
14. celkově
2. v divizi I a II (do 2000ccm)
Tým jezdců a mechaniků:
Viktor Mechl
Ondřej Mechl
Josef Karas
Jiří Sedláček
Ivan Chlud
David Svída
Martin Beran
Náš první start na vytrvalostních závodech. A nadmíru úspěšný.
Byly to nervy. 5hodiny před startem jsme ještě pracovali na autě. Některé díly zkrátka přišly pozdě a tak se příprava auta protáhla. Pro mechaniky to znamenalo probdělou noc. Celý tým si to pak vynahradil nečekaným úspěchem v závodě.
Auto fungovalo bez nejmenších potíží. Neměli jsme ale žádné zkušenosti se spotřebou provozních kapalin, opotřebování pneu a brzd a nejvíc jsme se obávali nedostatečného chlazení. Proto jsme zvolili opatrnou strategii pravidelných zastávek po 45min s důkladnou kontrolou a střídáním jezdců. V první třetině závodu jsme tak nabrali ztrátu 7 kol na vedoucí vůz ve třídě.
Po prvních střídáních jsme poznali, že naše sériové ContiSportContact2 nedovolují v zatáčkách podobně razantní průjezdy, jako většinou týmů používané semislicky. Příjemně nás ale překvapila rychlost našeho vozu na rovinkách. Neztráceli jsme ani proti výrazně silnějším vozům. Na brzdy a vzatáčkách nás samozřejmě závodní speciály snadno předjely. Obavy z možných kolizí se nenaplnili. Na trati převládal gentlemanský přístup.
Průběžně jsme zkoušeli různé nastavení podvozku a sledovali chování vozu. Ve zbývajících dvou třetinách závodu jsme se rozhodli zastavovat v boxech jen po vyjetí celé nádrže, což nám spolu s pravidelnou svižnou jízdou umožnilo stáhnout ztrátu na čelo naší třídy. Překvapila nás téměř 50% úmrtnost především v silnějších divizích.
Shrnuto podtrženo-------------------------------------------------------------------------
Parádní zážitek, spousta zkušeností, pár nových přátelství, ... to si musí zažít každý sám
PS: rally je něco úplně jiného, je více individuální. Na okruhu musí každý počítat s přímými soupeři a spoléhat se na celý tým. Prostě nemá to celé ve vlastních rukou. A to je ten adrenalin.
Pár foto je v galerii:
https://mobil1rt.rajce.idnes.cz/1004-LeBrno/